Gratis verzending vanaf €50 | Gratis retourneren uit de Benelux
Onze tweetalige klantenservice (NL-EN) is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 16:00 uur via +31 (0)30 – 687 92 97. Je kunt ook een email sturen naar: customercare@slipperoutlet.nl. Wij streven ernaar om binnen twee werkdagen te reageren. Heb je een vraag over je order, vermeld dan altijd het ordernummer in het onderwerp van je email. Je vindt het ordernummer op de orderbevestiging, die je automatisch krijgt toegestuurd na het plaatsen van een bestelling.
Het kan gebeuren dat e-mailbevestigingen in de spambox of ‘ongewenste mail’ terecht komen. Check daarom altijd eerst deze mailbox. Heb je de email toch niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via: customercare@slipperoutlet.nl. Vermeld daarbij ook de naam waaronder je de bestelling hebt geplaatst en de besteldatum.
Een bestelling wordt normaal gesproken binnen 5 dagen (binnen opeenvolgende werkdagen) door ons aangeboden ter verzending bij DHL. Nadat jouw bestelling door DHL bij ons is opgehaald ontvang je een track & trace code. Houd er wel rekening mee dat het enkele uren kan duren voordat deze link werkt.
Nee, ruilen (bijvoorbeeld voor een andere kleur of maat) is helaas niet mogelijk. Mocht je een ander artikel wensen, dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen in onze shop (en het ongewenste artikel retourneren).
Wij storten zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, het aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, terug op de rekening waarvan het artikel betaald is.