Gratis verzending vanaf €50 | Gratis retourneren uit de Benelux
Onze tweetalige klantenservice (NL-EN) is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 16:00 uur via +31 (0)30 – 687 92 97. Je kunt ook een email sturen naar: customercare@slipperoutlet.nl. Wij streven ernaar om binnen twee werkdagen te reageren. Heb je een vraag over je order, vermeld dan altijd het ordernummer in het onderwerp van je email. Je vindt het ordernummer op de orderbevestiging, die je automatisch krijgt toegestuurd na het plaatsen van een bestelling.
Het kan gebeuren dat e-mailbevestigingen in de spambox of ‘ongewenste mail’ terecht komen. Check daarom altijd eerst deze mailbox. Heb je de email toch niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via: customercare@slipperoutlet.nl. Vermeld daarbij ook de naam waaronder je de bestelling hebt geplaatst en de besteldatum.
Wij leveren een bestelling binnen 24 uur (op werkdagen) aan bij DHL. Vervolgens levert DHL het pakket normaal gesproken binnen 48 uur (binnen Nederland) en binnen 72 uur (binnen België en Luxemburg). Je ontvangt een track & trace code waarmee je de bestelling kunt volgen. Let op: het kan enkele uren duren voordat deze link actief wordt.
Nee, ruilen (bijvoorbeeld voor een andere kleur of maat) is helaas niet mogelijk. Mocht je een ander artikel wensen, dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen in onze shop (en het ongewenste artikel retourneren).
Wij storten zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, het aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, terug op de rekening waarvan het artikel betaald is.